Na slovíčko s fotbalistou... Jiří Plíšek

08.12.2015 10:28

Týden se s týdnem sešel a máme tu další povídání. Dnes si můžete přečíst rozhovor s nejlepším podzimním střelcem našeho týmu Jirkou Plíškem. Jirka se dlouhou oklikou vrátil do Hostima a splácí důvěru do jeho příchodu vloženou. Zvláště letošní sezónu mu to neskutečně "lepí" a nám tak dělá opravdovou radost. Nutno říct, že to není náhodou, protože jeho tréninkové nasazení je opravdu příkladné. No nic, nebudu zdržovat - jdeme na rohovor!


Jméno: Jiří Plíšek

Oblíbený post: Útočník

Jaký je tvůj fotbalový životopis: Poprvé jsem byl zaregistrován v TJ Hostim, potom jsme
společně s klukama z Ohrazenic přestoupili do TJ Jaroměřice nad
Rokytnou, kde jsem hrál za mladší a později i starší žáky. V dorostu jsem hrál
tři roky za HFK Třebíč - Moravskoslezkou dorosteneckou ligu. Poté jsem se
vrátil zpět do Jaroměřic, kde jsem nastupovaljako dorostenec i za muže
v 1.A. třídě. Následovalo "pár" zranění kolene, po kterých jsem delší dobu
nehrál a teď zase návrat do Hostima.

Co máš na fotbalu nejradši: Vyhrané zápasy :-)

Jaký je tvůj největší fotbalový úspěch:

Úspěch je pro mě asi to, že můžu po těch všech mých operacích znovu hrát fotbal.

Fotbalový vzor: Pavel Nedvěd

S kým by sis chtěl zahrát v jednom týmu: Se všema klukama Karáskovic :-).

Oblíbená barva dresu: Červené - výherní :-)

Čeho bys chtěl s naším týmem dosáhnout: Skončit v červnu o jednu příčku výš :-))

Na kterého bývalého spoluhráče nejraději vzpomínáš: Asi na Marka Pokorného, který vždy bavil celý tým

Co říkáš na peníze ve fotbale: Určitě záleží na jaké úrovni ale podle mě do OP nepatří!!!

Další koníčky kromě fotbalu: Kolo, běhání, posezení s přáteli :-). (+kultura: Opera - pozn. red. :-)))

Oblíbený tým, kterému fandíš: SK Slavia Praha

Oblíbené jídlo: Pečené kolínko :-))

Oblíbené pití: Vychlazené pivečko po tréninku nebo zápase :-)

Oblíbený film: Nikdy to nevzdávej

Oblíbená hudba: Poslouchám rádio Evropa 2

Oblíbená značka kopaček: Adidas

Oblíbená značka aut: ŠKODA protože ji máme na fotbalových bundách :-)) (dík generálnímu sponzorovi Aldovi)

Kdo je v týmu největším bavičem: Z hráčů bych řekl, že asiJožin a jeho zážitky :-)), pak vedoucí mužstva
pan Novotný a jeho hlášky např. : "LaďaAnšlágnu" ( kluci ví :-))))) )

Kdo je v týmu největší manekýn: :-) :-) MORIS :-) :-)

Kdo je v týmu největší tvrďák: Jednoznačně Kosál!!

Kdo je v týmu největší rejpal:

Nejvíc se asi vzájemně hecujeme s "pouštěm" - Alešem Bartůňkem :-))

Kdo je v týmu největší kalič a naopak největší abstinent: Myslím si, že celý tým kalí pěkně!!

Abstinent asi Šafrec ještě jsem ho neviděl pít tak doufám, že to napraví :-)

 

Jak hodnotíš průběh letošní sezóny 2015/2016: Myslím si, že 30 bodůza 13 zápasů je krásný, jen teda podle
mě se měl dovést minimálně jeden bodík z Božic a vlastně i z Krumlova, ale to se snad napraví na jaře!

Co bys rád v Hostimě změnil: Tým je super, tak možná jen to hřiště.

Jak hodnotíš fanoušky našeho týmu a co bys jim chtěl vzkázat: Jednoznačně máme nejlepší fanoušky v OP a vzkázat snad jen to, aby s náma měli trpělivost i když to zrovna na hřišti tolik nepůjde.

 

+ 3 speciální otázky:

Prozradíš kolik branek bys chtěl v celém letošním ročníku dosáhnout?

Tak když to tak pěkně vychází gol na zápas, tak by bylo
fajn, kdyby jich bylo na konci sezony 26. :-))

Čím si vysvětluješ to gólové probuzení?

Asi jsem se konečně naučil hledat si místo ve vápně, kde nás kluci pěkně zásobují centrama.

Jak se ti líbí spolupráce s tvým kolegou v útoku - Stráčou?

Líbí moc! Myslím, že se spolu dobře doplňujeme - Stráča je vysokej a rychlej, já zase malej a pomalej :-))).

Je pro tebe těžké, že tě vede trenérský tým, ve kterém máš svého oblíbeného švagra :-)?

Když vyhrajeme tak ne!!!!! :-D :-D :-D