Na slovíčko s fotbalistou... Jiří Řeřucha

16.02.2016 08:02

Sezóna se pomalu blíží, takže jsou před námi poslední tři rozhovory. Tento týden nám odpověděl hostimský srdcař, rozený střelec a velká persona fotbalu v Hostimi - Jiří Řeřucha. Jirka začínal v mužském fotbale již v 15-16 letech, a díky své výborné povaze brzy zapadl do kabiny. Já osobně s ním mám spojené to nejhezčí fotbalové období, které snad ještě chvíli bude trvat :-). Jiřine, díky za vše co si pro náš fotbal udělal, děláš a v budoucnu ještě určitě uděláš! Legenda #9


Jméno: Jiří Řeřucha

Oblíbený post: útok

Jaký je tvůj fotbalový životopis: začal jsem trénovat v MB za žáky, a při prvním zápase jsem měl hrát levou zálohu. Tuto pozici jsem ale neznal :-D, jenom jsem věděl, kde je levá strana.  Tak jsem běhal po levé straně max. 5 metrů od lajny... Výsledek? Jak jsem rychle začal, tak jsem zase rychle skončil :-).

Zhruba ve 12 - 13 letech jsem začal hrát v Hostimě za žáky. Po žácích na půl roku Jaromky dorost, a pak návrat do Hostima, dorost a chlapi. Pak ještě asi rok v Blatnici a pak už zase jen Hostim :-).

Co máš na fotbalu nejradši: žízeň a kamarády

Jaký je tvůj největší fotbalový úspěch: postup do OP

Fotbalový vzor: Ronaldinho

S kým by sis chtěl zahrát v jednom týmu: Asi se všema, s kterými jsem začínal...

Oblíbená barva dresu: červená

Čeho bys chtěl s naším týmem dosáhnout: pro mě už je vrchol okres :-)

Na kterého bývalého spoluhráče nejraději vzpomínáš: Asi na Romana (Roman Sobotka - pozn. red), když to táhl, to byla úžasná éra! A taky na všechny kluky v té době, kdy jsem dostával školu... jak tu fotbalovou, tak i to, jak jsem se učil pít pivo... :-)

Co říkáš na peníze ve fotbale: vyšší soutěže určitě

Další koníčky kromě fotbalu: myslivost

Oblíbený tým, kterému fandíš:  TJ Hostim

Oblíbené jídlo: biftek

Oblíbené pití: pivo

Oblíbený film: Na samotě u lesa apod...

Oblíbená hudba: Michal Tučný, Kabát (nezapomenutelný hit Děti z Pirea "na šede" - pozd. red.) :-))))

Oblíbená značka kopaček: adidas

Oblíbená značka aut: vw

Kdo je v týmu největším bavičem:  Jožin, Moris

Kdo je v týmu největší manekýn: nevím

Kdo je v týmu největší tvrďák: Kosál

Kdo je v týmu největší rejpal: Jožin

Kdo je v týmu největší kalič a naopak největší abstinent: kalič asi Jožin

Jak hodnotíš průběh letošní sezóny 2015/2016: krása :-)

Co bys rád v Hostimě změnil: asi to hřiště

Jak hodnotíš fanoušky našeho týmu a co bys jim chtěl vzkázat: fanoušci jsou super a snad jim to
vydrží, i když se zrovna nebude dařit

 

+ 8 speciálních otázek:

Jsi odjakživa střelec a navíc máš tatínka statistika - víš přesně, kolik si vlastně dal v životě gólů?

Občas to tam padalo, občas to bylo zakletý. Nedalo mi to a spočítal jsem to, za žáky jsem dal 26
gólů a za chlapy 132.

Poslední dobou máš na fotbal málo času a možná i energie - čemu to nejvíce přičítáš? Náročné práci,
nebo hraje roli i to, že fotbal za muže hraješ v podstatě už od 15-ti let a trochu chybí motivace?

Určitě práce a motivace už taky není taková.

Jak vnímáš to, že pro spoustu spoluhráčů a také pro trenéry jsi přirozeným lídrem kabiny? Cítíš
nějakou zodpovědnost?

To si nemyslím. Myslím si,ze všichni kluci, jsou mazáci a zodpovědnost cítím, tak v uděláni piti pro kluky. :-)) 

Zažil si v Hostimě v podstatě vše, líbí se ti, kam se fotbal u nás posunul?
Když si člověk vzpomene na hrabání trávy hráběma, sekání sekačkama a 2 hezký
míče v kabině, který vždycky vzali Bob s Edou... :-))

Dnes je to úplně jinde, když si vzpomenu, že jsme přijeli na trénink a místo balónu jsme vzali hrabě a rychle  hrabali, aby jsme si stihli zakopat. A ty sekačky... :-)). Dneska je to skoro bez starostí a všichni ví, čí je to největší zásluha!

Na jaký tvůj gól nejraději vzpomínáš?

Moc si jich nepamatuju, ale asi na ten poslední v Miroslavi... na tu "nechytatelnou bombu do šibenice" :-D

Prý chceš hrát až do věku Mirdy, je to pravda :-)?

Tak to určitě ne! Mirda bude hrát snad do důchodu.

S jakým spoluhráčem nebo spoluhráči se ti v Hostimě hrálo nejlíp?

Se všema, kdo mi nahrávali :-).

Je někdo, komu bys chtěl na tomto místě poděkovat?

Určitě Liborovi, kterej se o mě staral už od žáků, a vždycky mi pomohl a hodně mě toho naučil, jak ve fotbale, tak i v životě.