Na slovíčko s fotbalistou... Luboš Zejda

02.02.2016 13:19

Dnes si můžete přečíst rozhovor s jedním z hostimských domorodců v našem týmu - odpovídal muž s dynamitem v noze Luboš Zejda!


Jméno: Luboš Zejda

Oblíbený post: Oblíbený post nemam, jelikož než si stihnu zvyknout na post,
tak jdu na jiný, a než se do toho dostanu, tak zase hraji na jiném, ale možná
trochu krajní obránce.

Jaký je tvůj fotbalový životopis: Můj fotbalový životopis, jako malý jsem začal hrát
v Hostimě za žáky, následoval přestup do Jevišovic, kde jsem hrál za
starší žáky. Po Jevišovicích jsem přestoupil do Pavlic do dorostu. Po dorostu
jsem se opět vrátil do Hostima za chlapy, kde jsem vydržel s menšími
přestávkami až do teď. 

Co máš na fotbalu nejradši: Co mám na fotbalu nejradši je kolektiv. Je to kolektivní
sport, kde je parta lidí a ti se sejdou a tráví spolu čas.

Jaký je tvůj největší fotbalový úspěch: Můj největší fotbalový úspěch byl postup a do okresního přeboru.

Fotbalový vzor: Můj fotbalový vzor je Messi.

S kým by sis chtěl zahrát v jednom týmu:  Chtěl bych si zahrát s bratrem Ondřejem.

Oblíbená barva dresu: Oblíbená barva dresu je bílá.

Čeho bys chtěl s naším týmem dosáhnout: Nemám v tomhle žádný cíl, jsem spokojený jak to je.

Na kterého bývalého spoluhráče nejraději vzpomínáš: Nad tímhle jsem nikdy nepřemýšlel, tak nějak beru všechny stejně.

Co říkáš na peníze ve fotbale: Jsem rád, že u nás nejde o peníze ale o to si zahrát a
pobavit se. Ve vyšších ligách mi přijde, že tam o nic jiného nejde jen o peníze.  Proto obdivuji, když v týmu
jsou hráči vychovaní od mala a zůstávají v týmu po celou svoji karieru a nejdou jen za "prachama".

Další koníčky kromě fotbalu:

Mezi mé další koníčky patří florbal, volejbal, tenis, ping pong a mnoho dalších sportů.

Oblíbený tým, kterému fandíš: Barcelona

Oblíbené jídlo: Kuřecí maso na všechny způsoby

Oblíbené pití: Pivo

Oblíbený film: Je trilogie Temného Rytíře

Oblíbená hudba: Nemám danou oblíbenou hudbu, rad si poslechnu "všechno".

Oblíbená značka kopaček: Nemám oblíbenou značku kopaček. 
Je mi jedno v jaké značce hraji hlavně, aby dávali dobře a přesné přihrávky.

Oblíbená značka aut: Moje oblíbena značka je Alfa Romeo.

Kdo je v týmu největším bavičem: Největším bavičem si myslím, že je Moris

Kdo je v týmu největší manekýn: Největší manekýn je Martin Petříček

Kdo je v týmu největší tvrďák: Největší tvrďák je Petr Dohnal

Kdo je v týmu největší rejpal: Největší rejpali máme 3, a to jsou naši trenéři  :D (doufám, že se neurazí to bych si asi už nezahrál)

Kdo je v týmu největší kalič a naopak největší abstinent: Největší kalič je náš celý Tým a abstinent to netuším, asi Moris :D

Jak hodnotíš průběh letošní sezóny 2015/2016:

Sezóna proběhla v klidu a hlavně jsem se propracovali na velice pěkné umístění .

Co bys rád v Hostimě změnil: Změnil bych hlavně pohled obce na fotbal. Obec nás moc
nepodporuje a to si myslím že je špatně.

Jak hodnotíš fanoušky našeho týmu a co bys jim chtěl vzkázat: Naše fanoušky hodnotím velice pozitivně. Jsou prostě boží je to paráda i na venkovním zápase mít větší převahu jak domácí. Rad bych jim tímhle
poděkoval za všechno co pro nás dělají.

 

+ 6 speciálních otázek:

Za svou kariéru jsi prošel už hodně postů v sestavě - kde se ti osobně hraje nejlíp?

Jak jsem zmínil už na začátku tak na obránci.

Je něco čím ti ve fotbalové kariéře pomohl floorbal?

Florbal mi pomohl se fyzicky posunout trochu jinam a rozvést
přemýšleni o taktice. Vím, že jsem velice mladý oproti našim trenérům, ale nad
každou věci přemýšlím. Třeba na posledním podzimním tréninku jsem se ozval a
samozřejmě špatně.

Tvá máma stála u obnovení fotbalu v Hostimi - "kecá ti trochu do fotbalu" :-)?

Moje maminka mi do fotbalu nekecá, spíš já jí říkám co to píská za "exoty" :D.

Jsi pověstný svou tvrdou střelou, přitom nejsi žádný svalovec - čím si to vysvětluješ?

Myslím si, že dát pořádnou ránu není o síle ale o švihu v noze a ten asi mám velice dobrý.

Na jaký zápas nejraději vzpomínáš?

Nejradši vzpomínám na zápas v první sezóně v "trojce"
kdy jsme hráli proti Chvalovicím a já dál výherní gól a také díky tomu jsme se
udrželi v 3. třídě a v dalších sezonách postoupili do Okresního přeboru.

Jsi rád, že se podařilo do Hostimi přivést i tvého mladšího bráchu Ondřeje?

Dobře to je, i když vím, že na fotbal nemá moc času, ale ve florbale ho velice podporuji.