Na slovíčko s fotbalistou... Martin Kabelka

26.01.2016 08:34

Dnešní díl představování hráčů našeho týmu je věnován benjamínkovi Martinu Kabelkovi. Je až neuvěřitelné, jak hladce zapadl v 16 letech do základní sestavy. Kdo Martina zná, jistě ho nepřekvapí, že ani v rozhovoru se moc nerozpovídal :-)). Za něj prostě mluví výkony na hřišti...


Jméno: Martin Kabelka

Oblíbený post: Obránce

Jaký je tvůj fotbalový životopis: Začal jsem v Hostimě. Pak jsem hrál dva roky
v Blatnici za mladší žáky. V Moravských Budějovicích jsem odehrál starší žáky. Po půl roce ve
Znojimě jsem se vrátil do Budějovic a odehrál jsem rok a půl v dorostu. A přišel návrat do Hostimi. :D

Co máš na fotbalu nejradši: Dobře odehraný zápas.

Jaký je tvůj největší fotbalový úspěch: Zahrát si na vyšší úrovni. (Martin hrál půl roku ve
Znojmě dorosteneckou ligu a byla s ním tam velká spokojenost - pozn. red.)

Fotbalový vzor: Marcelo

S kým by sis chtěl zahrát v jednom týmu: CR7

Oblíbená barva dresu: bílá

Čeho bys chtěl s naším týmem dosáhnout: Postupu

Na kterého bývalého spoluhráče nejraději vzpomínáš: Na Jardu Coufala z Jemnice.

Co říkáš na peníze ve fotbale: Ve vyšších soutěžích jo, ale tady je to pro radost. J

Další koníčky kromě fotbalu: Florbal, hokej na rybníku :D

Oblíbený tým, kterému fandíš: Real Madrid

Oblíbené jídlo: Pizza

Oblíbené pití: Cola

Oblíbený film: Rychle a zběsile

Oblíbená hudba: DnB, Hiphop

Oblíbená značka kopaček: Addidas

Oblíbená značka aut: Škoda octavia

Kdo je v týmu největším bavičem: Moris, Jožin

Kdo je v týmu největší manekýn: To nevím

Kdo je v týmu největší tvrďák: Kosál

Kdo je v týmu největší rejpal: Jožin

Kdo je v týmu největší kalič a naopak největší abstinent: Všichni se napijí. :D

Jak hodnotíš průběh letošní sezóny 2015/2016: Ještě je co zlepšovat :D

Co bys rád v Hostimě změnil: Asi jen to hřiště.

Jak hodnotíš fanoušky našeho týmu a co bys jim chtěl vzkázat: Tohle jsem zažil jen v Hostimě
a super, Díky!

 

+ 5 speciálních otázek:

Přišel si do týmu hodně mladý, čekal si, že se hned prosadíš do základní sestavy? To mi hned
táta namítal, když jsem mu řekl, že chci jít do Hostimi. (a nakonec to dopadlo
nad očekávání :-) - pozn. red.)

Na všechny zápasy tě jezdí podporovat někdo z rodiny - jsi za to rád, nebo je to někdy spíše
svazující?
Za ty leta jsem si zvykl :D

Lákalo by tě vyzkoušet i jiný post, než ten, na kterém nastupuješ? Spíš ne :-)

Jak se těšíš na zápřah v zimní přípravě? Moc ne :D

Kdy začneš pít pivo :-D? Pivo si občas dám, ale nějak ho neupřednostňuju. :D