Na slovíčko s fotbalistou... Martin Petříček

20.12.2015 13:06

Trochu netradičně již v neděli přidáváme rozhovor s jednou nejvýraznějších postav našeho týmu. Když řeknu miláček publika nebo mistr kliček, je všem jasno, že tentokrát jsme si povídali s Mattym! Marťa je symbolem vzestupu fotbalu v Hostimi, mnohokrát u něj rozhodlo srdíčko, když nevyslyšel vábení odjinud a pomáhá rozhodovat naše zápasy. Nejsem si jistý, jestli někdy zalitoval, věřím, že když ano, tak jen krátce:). Pro trenéra je super mít takového hráče v týmu, o to víc, když je to příbuzný a perfektní kluk do kabiny! Přejme si ať nám všem rozdává fotbalovou radost co nejdéle!!!


Jméno: Martin Petříček

Oblíbený post: Krajní záloha

Jaký je tvůj fotbalový životopis: Oficiálně jsem začal v  SK Moravských Budějovicích, kde jsem hrál do
konce starších žáku. Do dorostu jsem šel na 3,5 roční hostování do HFK Třebíč, poslední půl rok v dorostu jsem odehrál v Budějovicích. Poté přišlo krátké hostování do Hostimi, pak do SC Guntersdorf a v roce 2013 jsem přestoupil do TJ Hostim.
Co máš na fotbalu nejradši:  Míč :)
Jaký je tvůj největší fotbalový úspěch:  Gól proti Bohemians Praha,
bylo to v přípravce, ale pamatuji si to přesně do teď. Ale největší, když se s
Hostimem postupovalo.
Fotbalový vzor:  Pavel Nedvěd, Marco Reus

S kým by sis chtěl zahrát v jednom týmu:  S Ronaldinhem

Oblíbená barva dresu: červená

Čeho bys chtěl s naším týmem dosáhnout:  Chtěl bych další postupový tričko. :)

Na kterého bývalého spoluhráče nejraději vzpomínáš: Na Dejva Novotného z Třebíče

Co říkáš na peníze ve fotbale: Když je to ve vyšších soutěžích proč ne, ve světovým fotbale bych ty přehnaný platy snížil.

Další koníčky kromě fotbalu: Futsal, PC, posezení s přáteli 

Oblíbený tým, kterému fandíš: AC Sparta Praha a  Juventus Turín

Oblíbené jídlo: Svíčková na smetaně

Oblíbené pití: Kofola

Oblíbený film: Forrest Gump, Gran Torino, Pianista...

Oblíbená hudba: Vše, co se dá poslouchat

Oblíbená značka kopaček: Adidas

Oblíbená značka aut:  Škoda, BMW, Chevrolet

Kdo je v týmu největším bavičem:  asi Johan, ale Moris má taky dobrý "válce". :))

Kdo je v týmu největší manekýn:  Tak to nevím.

Kdo je v týmu největší tvrďák:  Kosál

Kdo je v týmu největší rejpal:  Jožin a Libor (tady se s Jožinem dohodneme na odplatě - pozn. red:)))

Kdo je v týmu největší kalič a naopak největší abstinent:  Všichni si dáme a abstinenta asi nemáme.

Jak hodnotíš průběh letošní sezóny 2015/2016: Zatím to šlape jak má, sice pár nepovedených zápasu tam bylo, ale důležitý je, že hrajeme týmově a vyhráváme.

Co bys rád
v Hostimě změnil:
 Zlepšil bych hřiště a vybudoval nějakou malou tribunu pro fanoušky.
Jak hodnotíš fanoušky našeho týmu a co bys jim chtěl vzkázat: Nikde jinde jsem tohle nezažil. Jsou výborní, díky!

 

+ 6 speciálních otázek:

Připadá mi, že jsi za poslední rok tak nějak dospěl, připadá ti to taky:)?  Jo, 12.12. to byl přesně rok, co jsem s Anny:)

Fanoušci milují tvé kličky, kde a jak ses všechny ty finesy naučil? Je třeba na nich pracovat, nebo
se to nezapomíná?
 Dřív jsem to trénoval, teď už moc ne. Vždycky jsem se učil od lepších hráčů.

Jak moc ti chybí pravidelné tréninky? Dost jsem to na sobě znal, štvalo mě to, když jsem kazil
přihrávky  nebo mi utíkal balón. Teď sem začal trénovat i v Rakousku, tak věřím, že se to zlepší.

Je zajímavé, že se v týmu potkáváš se spoustou příbuzných - je to pro tebe výhoda?
Je to výhoda,  jsme sehraní a rozumíme si i mimo hřiště,  pokud se zrovna nebavíme o
Spartě a Slavii :)

Je těžké skloubit práci v zahraničí s hraním fotbalu? Je to dost fyzicky náročný.

Je někdo komu bys chtěl na tomto místě poděkovat? Panu Kyzlinkovi, který mě přivedl k fotbalu a
Tátovi za podporu.