Na slovíčko s fotbalistou... Ondřej Kosík

01.12.2015 12:44

Máme tu další díl povídání s našimi fotbalisty - tentokrát uděláme jistě radost v Rusku, když vyzpovídáme oblíbence předsedy fanklubu Ondru Kosíka. Pryč jsou doby, když na trénink mezi "chlapy" přišel vystrašený čtrnáctiletý střízlík. Postupem času se z Kosála stal jeden ze základních kamenů našeho týmu a zářný příklad toho, čeho lze dosáhnout poctivým přístupem. Ondra zraje jako víno a my věříme, že tomu bude i nadále! Nyní už k rozhovoru:


Jméno: Ondřej Kosilk

Oblíbený post: Střední obránce

Jaký je tvůj fotbalový životopis: Moje kariéra začla v roce 2006 v Hostimi. Od té doby hraji pořád tam a
doufám, že ještě dlouho budu.

Co máš na fotbalu nejradši: Vítězství :D, ale celkově ta pohoda a plno zážitku jsou k nezaplacení.

Jaký je tvůj největší fotbalový úspěch: Tady zmíním jen to, že jsem začínal na lavičce a šel si kopnout na 5 min. jen tak z principu teď mám základ. Což beru za největší úspěch (dosavadní). :D

Fotbalový vzor: Ten asi ani nemam, ale Puyol. (Toho si narychlo vymyslel, protože jiného stopera nezná :))) - pozn. red.)

S kým by sis chtěl zahrát v jednom týmu: S Pavlem Nedvědem.

Oblíbená barva dresu: Červena, bílá

Čeho bys chtěl s naším týmem dosáhnout: Jsem rad za to kde hrajeme teď, ale kdyby šlo něco víc tak
bych nebyl proti. :)

Na kterého bývalého
spoluhráče nejraději vzpomínáš:
Jiří Řeřucha :D a Vlasta Olbrychta.

Co říkáš na peníze ve fotbale: Pro peníze fotbal nehraju. Ve vyšších soutěžích bych je bral, ale nepotřebuji za to platit.

Další koníčky kromě fotbalu: Jiné sporty, PC.

Oblíbený tým, kterému fandíš: Sparta Praha, AC Milán.

Oblíbené jídlo: Kuře s nivovou omáčkou.

Oblíbené pití: Cola (s kapitánem je lepší) :D

Oblíbený film: Pulp fiction; Já, legenda.

Oblíbená hudba: Tak nějak všechno co je dobrý.

Oblíbená značka kopaček: Adidas

Oblíbená značka aut: Bmw, audi

Kdo je v týmu největším bavičem:  Řekl bych, že Jožin, ale není sám.

Kdo je v týmu největší manekýn: Nikdo konkrétní mě nenapadá.

Kdo je v týmu největší tvrďák: Lengič! Ale my v týmu bábovky nemáme.

Kdo je v týmu největší rejpal: Jožin!

Kdo je v týmu
největší kalič a naopak největší abstinent:
Nechci jmenovat sebe, je nás tu víc. A abstinent asi Ondra Šafránek (nikdy jsem ho neviděl pít) :D

Jak hodnotíš průběh letošní sezóny 2015/2016: Z mého pohledu paráda, největší úspěch a nejlepší sestava
co kdy byla. (to by se člověk skoro urazil :-))) - pozn. red.)

Co bys rád v Hostimě změnil: Přístup k fotbalu. Ale jako u TJ Hostim bych neměnil nic. :)

Jak hodnotíš fanoušky našeho týmu a co bys jim chtěl vzkázat:  Neskutečný a kde kdo by mo.hl závidět.
Pro všechny je to radost, ten náš fotbal a doufám, že douho bude.

 

+ 4 speciální otázky:

Fotbalově zraješ jako víno, čím to je?
Tak to nevím, možná už zkušenosti. Teď se víc maká a to mi taky přidává ale hlavně jste mi našli post, který mi sedí. ;)

Prošel si snad už všemi posty - kde se ti hrálo nejlíp? Už jsem zmínil nahoře, takže střed
obrany. Taky se mi ale občas zasteskne po tom jaké to bylo v útoku.

Měl si někdy chuť zkusit fotbal i jinde než v Hostimi? Neee. Nevidím žádnej důvod odcházet.
Mám to nejblíž a už jsem si zvykl. Tady mám všechno, co k fotbalu potřebuji. Jen
to hřiště trošku. :D

Jsi rád, že ji to fotbalově dotáhl dál, než tvůj starší bratr?  Skončil dříve než já začal, tak
jsem to nikdy moc nebral. Rád bych si sním zahrál. Ale jsem rád sám za sebe kam jsem
to dotáhl a nějak nás neporovnávám. On je máslo. :D :D