Na slovíčko s fotbalistou... Pavel Straka

29.02.2016 09:03

Dnešním dnem dospěla naše minisérie rozhovorů ke svému konci. Na závěr nám odpověděl kapitán týmu Pavel Straka, který je, přes svůj stále ještě mladý věk, velkou osobností našeho klubu. Přejme Pavlíkovi, ať mu to na jaře "pálí" a nyní již pojďme k rozhovoru...


Jméno: Pavel Straka
Oblíbený post: Útočník.
Jaký je tvůj fotbalový životopis: Od svých asi osmi let jsem hrál v Mor. Budějovicích.
Tam jsem V dorostu odehrál jednu sezonu a šel do Hostima.
Co máš na fotbalu nejradši: Výhru, partu, pivo. Ideálně vše najednou. Pokud něco z toho
chybí, tak už to není ono.
Jaký je tvůj největší fotbalový úspěch: Týmový asi předloňský postup, a také každý projev
podpory od fanclubu. Individuální, že jsem v té sezoně byl nejlepší střelec, a
pokaždé, když fanoušci vyvolávají mé jméno.
Fotbalový vzor: Vzor asi žádný nemám. Ale nejoblíbenější hráč jednoznačně Tomáš Rosický.
S kým by sis chtěl zahrát v jednom týmu: To nevím. Tak třeba s někým, kdo býval světová
hvězda, ale už mu je třeba 50-55 let. Nebo naopak nějaký talentovaný žáček z elitní akademie. Pro zajímavost, jak by si v "našem" fotbale vedli :))
Oblíbená barva dresu: Červená s bílými rukávy.
Čeho bys chtěl s naším týmem dosáhnout: Aby takhle fotbal bavil nás i okolí co nejdéle.
Na kterého bývalého spoluhráče nejraději vzpomínáš: V kabině nejvíc chybí Jirka Řeřucha. (on se ale dá do kupy a zase začne - už donesl zápisovou bedýnku:-)) - pozn. red.)
Co říkáš na peníze ve fotbale: Ve velkém fotbale jsou platy, přestupové částky, atd. šílené
a pořád stoupají. Zajímalo by mě, kde se ta čísla zastaví. Nějak brzo to ale
asi nebude, viz Čína poslední dobou. U nás by asi mělo negativní vliv na
kolektiv, kdyby někdo dostával peníze. Takže takhle je to lepší. Na druhou
stranu vydělávat fotbalem musí být paráda. A nakonec korupce, ta ve fotbale
byla a bude.
Další koníčky kromě fotbalu: Zahálka a nezřízené pití tvrdého alkoholu.
Oblíbený tým, kterému fandíš: Arsenal
Oblíbené jídlo: Pizza.
Oblíbené pití: Kofola, Morgany s colou.
Oblíbený film: Pulp fiction a tarantinovky vůbec. Z českých Jedna ruka netleská a Samotáři.
Oblíbená hudba: Poslouchám různou hudbu napříč žánry. Tak třeba Arctic Monkeys, DIOYY,
Prago Union
Oblíbená značka kopaček: Nemám.
Oblíbená značka aut: Nemám.
Kdo je v týmu největším bavičem: Myslím, že sranda je v kabině obecně. Jožinovi historky
ale nezklamou nikdy.
Kdo je v týmu největší manekýn: Moris.
Kdo je v týmu největší tvrďák: Asi Kosál, když ho všichni píšou :-D
Kdo je v týmu největší rejpal: Asi Libor (by mě zajímalo, jestli to mám za to zjišťování přesného termínu svatby v pátek, nebo za něco jinýho :-D - pozn. Libora).
Kdo je v týmu největší kalič a naopak největší abstinent: Abstinenta myslím nemáme,
někdo pije víc, někdo míň.
Jak hodnotíš průběh letošní sezóny 2015/2016: Myslím, že zápasem v Hevlíně jsme se
přesvědčili, že letos nemají konkurenci. Takže podle mě můžeme být s druhým
místem po podzimu spokojení.
Co bys rád v Hostimě změnil: Závlaha hřiště a alespoň nějaká menší tribuna pro fanoušky.
Jak hodnotíš fanoušky našeho týmu a co bys jim chtěl vzkázat: Jsou nejlepší. Máme
vlastně domácí prostředí každý týden, bez ohledu na to, jak daleko hrajeme :-). Osobně si
nejvíce cením toho, že dokáží fandit, i když se zrovna nedaří. Zaslouží si
poděkování samozřejmě i za organizaci plesu a ostatních akcí, Ivča za fotky z
každého zápasu a vůbec všichni za podporu. Vždyť jaký fanclub i z vyšších soutěží
produkuje klubové hodiny, nebo třeba deštníky??? :-) :-)

+ 10 speciálních otázek:
Jsi kapitán týmu, pociťuješ na sebe větší tlak?
Možná v něčem ano, ale s tím se musí počítat.
Co má tato funkce pro tebe za specifika? Jsi za ni rád?
Když jsem byl v sedmnácti letech nejmladší v týmu a dostal jsem pásku, bral jsem to od
trenérů jako recesi. Postupně ale začali přicházet i mladší kluci než já a
páska mi pořád zůstávala, tak jsem si začal zvykat.. Specifický pro mě taky je
jeden závazek, a to předat jednou pásku Liboru Nevrklovi nejml. :-)). Většinu
času za to rád jsem. Kdybych nebyl, tak už se toho vzdám.
Kdy jsi bylna svůj tým nejvíce pyšný?
Po postupové sezoně.
Jeden čas si dost putoval sestavou, dělalo ti to problém, nebo razíš názor, že dobrý
fotbalista zahraje všude :-)?

Kam mě postaví, tam hraju. Zatím se mi nejlíp hraje v útoku, ale na starý kolena bych
se asi chtěl uklidit do obrany.
Který z rozhovorů spoluhráčů tě nejvíce zaujal?
Nejvíc jsem se zasmál u rozhovoru s Jožinem. Ale bavil jsem se u všech.
Kdy ti bylo v kariéře nejlíp a kdy naopak nejhůř?
Z čistě fotbalového hlediska mi je nejlíp na každé oslavě s fotbalistama (zahájení
sezony, ukončení sezony, obžerství ve Slatině u Petříčků, nebo když se nemá co
oslavovat, tak prostě teambuilding). A nejhůř každé následující ráno.
Jak hodnotíš průběh letošní přípravy, a jak se těšíš na přípravné a soutěžní zápasy?
Až na zimu v kabinách probíhá příprava v pohodě. Na přáteláky už se těším, ale mistráky
jsou mistráky.
Máš nějakého oblíbeného soupeře?
Občas soupeříme s Eliškou (budoucí žena - pozn. red. :-D) o to, kdo má pravdu, a ona vždycky vyhraje. Tak ta je určitě nejoblíbenější! :-). Ve fotbale rád hraju přáteláky proti týmům z třebíčského okresu. Tam znám více kluků.
Kapitáne kam s tou lodí - kolikátí skončíme na konci letošní sezóny?
Chce to neměnit kurs a nepřestávat makat! Pokud budeme proplouvat jarem jednou výhrou
za druhou, můžeme Hevlínu sebrat vítr z plachet a nakonec zakotvit na prvním
místě. Ztráta čtyř bodů není tolik.
Chtěl by si na tomto místě někomu poděkovat, nebo něco vzkázat?
Pyro není zločin & Spolu zvítězíme.