Na slovíčko s fotbalistou... Petr Dohnal

19.01.2016 09:18

Hostimské fotbalové prostředí je pro mě hodně specifické. V týmu je několik mých příbuzných, ale taky plno dlouholetých kamarádů, se kterými člověk vyrůstá a stárne :-). Jsem rád, že dnes můžeme představit fotbalového univerzála, člověka, který nezkazí žádnou srandu a naši dlouholetou oporu - Petra Dohnala!


Jméno: Petr Dohnal

Oblíbený post: Brankář a vlastně všude, kde pomůžu týmu

Jaký je tvůj fotbalový životopis:   K fotbalu mě přivedl Libor, na
boskovštejnském "pažitu". Když mi bylo 10-11, začal jsem hrát za jevišovické
žáky. Pokračoval jsem v dorostu, a když jsem končil, vzal mě s sebou
Libor do Hostima.

Co máš na fotbalu nejradši: Hru, zábavu, kolektiv a vítězný pokřik v kabině

Jaký je tvůj největší fotbalový úspěch: Každý postup o třídu víš, byl úspěch

Fotbalový vzor: Petr Kouba

S kým by sis chtěl zahrát v jednom týmu: Stačil by trénink s Petrem Čechem

Oblíbená barva dresu: Modrá

Čeho bys chtěl s naším týmem dosáhnout: Hrát stále tak dobrý fotbal, aby se líbil
hráčům a fanouškům

Na kterého bývalého spoluhráče nejraději vzpomínáš: Hostimský Vlasta Oubrychta a jevišovičtí
Lukáš Turek a Ivan Vyroubal

Co říkáš na peníze ve fotbale: Peníze? Když to bez nich nejde, tak od divize a výš

Další koníčky kromě fotbalu: Všechny kolektivní sporty

Oblíbený tým, kterému fandíš: AC SPARTA PRAHA

Oblíbené jídlo: Vepřové nebo kuřecí plátky se žampiony, přelité smetanovo - sýrovou omáčkou

Oblíbené pití: Pivo, červené víno

Oblíbený film: Terminátor I, Rambo I (zapomněl na Rockyho I-V - pozn. red. :))

Oblíbená hudba: Vše, co nehraje falešně, ne že bych to ale poznal! ;-)

Oblíbená značka kopaček: Adidas

Oblíbená značka aut: Škoda

Kdo je v týmu největším bavičem:  Moris a ing. Novotný

Kdo je v týmu největší manekýn: Ondra Šafránek s Peťou Kunstem

Kdo je v týmu největší tvrďák: Ondra Kosik a Tony

Kdo je v týmu největší rejpal: Jožin

Kdo je v týmu největší kalič a naopak největší abstinent: Kalí slušně Moris a
v těsném závěsu Jirka Plíšků, když teda zrovna nejde do práce. Marťa
Kabelka ještě neměl příležitost, oslavil nedávno plnoletost. ;-)

Jak hodnotíš průběh letošní sezóny 2015/2016: Výsledky mluví za vše, šlape nám to! Vždy je ale
možné ještě přidat!

Co bys rád v Hostimě změnil: Rád bych tam viděl žáky, dorost a odpovídající tribunu pro naše fanoušky

Jak hodnotíš fanoušky našeho týmu a co bys jim chtěl vzkázat: Super fanoušci! Na každém zápase je
to znát, jsou motivací dát ze sebe maximu. Pokud jim to vydrží, nám určitě taky.

 

+ 5 speciálních otázek:

Jaký máš vztah se svým brankářským kolegou Aldou Bartuňkem? S Aldou se mi spolupracuje
výborně! Oba víme, že se na sebe můžeme spolehnout, zaskočit a pomoci, když je
potřeba. Oba jsme si už před léty uvědomili, že vše, co děláme na hřišti i na
střídačce, děláme pro tým.

Uvažoval si někdy, že by sis vyzkoušel ještě angažmá někde jinde? Vůbec! Nemám ambice odcházet,
výjimka by byla, kdyby šel Libor trénovat Spartu a mě vzal s sebou! ;-)

Co pro tebe fotbal znamená? Zábava a kamarádi.

Býval si vyhlášeným universálem, je vlastně nějaký post, na kterém si nehrál? Není takový post,
opravdu jsem byl už všude!

Je někdo komu bys chtěl na tomto místě poděkovat, nebo ho pozdravit? Manželce Nikole děkuji,
že mě podporuje v mém úsilí hrát fotbal za Hostim i přes všechna zranění,
které mě provázejí. Za to jaký jsem, a že jsem se dostal k fotbalu musím
poděkovat Liborovi. Libe, díky, že jsi mi nejlepším kamarádem, učitelem,
trenérem.  (teda tady jsem se hodně začervenal! Vším jsem rád! - poznámka od Libora:-) )