Na slovíčko s fotbalistou... Petr Kunst ml.

15.12.2015 14:37

Dalším vyzpovídaným fotbalistou je Hostimák, který ale v podstatě za Hostim nastupuje první sezónu - Petr Kunst ml. Peťa přišel do Hostima po letech strávených na různých hostováních hlavně kvůli doléčení nohy a mezi kluky perfektně zapadl. Náš tým v něm získal velkou kvalitu a dobrý článek do kabiny. Je dobře, že se mu u nás líbí, což potvrzuje i v následujících řádcích...


Jméno: Petr Kunst

Oblíbený post: pravý obránce

Jaký je tvůj fotbalový životopis: začínal jsem v přípravce v Pavlicích, odkud
jsem se poté stěhoval do žáků Znojma, kde jsem zůstal až do mladšího dorostu,
potom následovalo půlroční hostování v Jaroměřicích, odkud jsem se vrátil
zpátky do Znojma, kde jsem dohrál dorost a vrátil se zpět do Jaroměřic, odkud
jsem letos v létě zamířil do Hostima

Co máš na fotbalu nejradši: pohodu a partu v kabině a samozřejmě náladu po vyhraném
zápase

Jaký je tvůj největší fotbalový úspěch: roky strávené ve Znojmě

Fotbalový vzor: Eden Hazard

S kým by sis chtěl zahrát v jednom týmu: s Pavlem Horváthem a Petrem Švancarou

Oblíbená barva dresu: bílá, modrá

Čeho bys chtěl s naším týmem dosáhnout: postoupit o třídu výš

Na kterého bývalého spoluhráče nejraději vzpomínáš: tak těch je hodně, ale napíšu Kuby Vrbky a
Aleše Hájka, se Štefanem se ještě potkáme :-)

Co říkáš na peníze ve fotbale: od KP by měly být samozřejmost, níže není za co platit :-)

Další koníčky kromě fotbalu: kamarádi, PC, ostatní sporty, pajzl

Oblíbený tým, kterému fandíš: CHELSEA FC

Oblíbené jídlo: hovězí steak + americké brambory

Oblíbené pití: coca cola

Oblíbený film: Rychle a zběsile, Pařba ve Vegas, Warrior

Oblíbená hudba: DnB, electro

Oblíbená značka kopaček: adidas

Oblíbená značka aut: BMW, Škoda

Kdo je v týmu největším bavičem: Moris

Kdo je v týmu největší manekýn: Moris a jeho tělový mlíčka :-)))

Kdo je v týmu
největší tvrďák:
Myslel jsem, že Laďa, ale po tom, co jsem viděl, tak napíšu Kosála :-)

Kdo je v týmu největší rejpal: rejpal asi nikdo

Kdo je v týmu největší kalič a naopak největší abstinent: vybrat jenom jednoho, to
v našem týmu nejde, abstinent asi Marta Kabelka

Jak hodnotíš průběh letošní sezóny 2015/2016: Myslím si, že tým a všichni okolo něj odvedli
velký kus práce, a že se to projevilo jak na výsledcích, tak i na předváděné
hře, která byla zejména na domácí půdě výborná. Samozřejmě mrzí porážky s Božicemi,
Hevlínem a mě osobně s Krumlovem.

Co bys rád v Hostimě změnil: hřiště a kabiny by chtěly dát "do pucu" trošku, jinak
si nemáme na co stěžovat

Jak hodnotíš fanoušky našeho týmu a co bys jim chtěl vzkázat: fanoušky máme jednoznačně NEJLEPŠÍ na celým okrese. Za to, co předvádějí a jak nám i na venkovních zápasech připravují téměř domácí prostředí, jim patří velký dík a doufám, že se nám daří splácet jim to výkony na hřišti


+ 6 speciálních otázek:

Od malička se okolo našeho fotbalu "motáš", ale až nyní sis za nás poprvé zahrál - jaký je to
pocit? Je pro tebe nějak výjimečné hrát doma, prakticky "před barákem"? P
řed
prvním zápasem sem byl určitě víc nervózní než obvykle, ale jinak je to super
pocit hrát "doma". Má to nějaký svoje kouzlo, vždycky se přijde podívat celá
vesnice a člověk pak poslouchá, že jsme hráli dobře, a že se těší na další
zápas, což je super :-)

Měl si velký strach, jak se porovnáte s tátou, který je ve vedení týmu? Všichni vědí, že
měl, ale musím se přiznat, že jsem to čekal ještě horší :D. Taťka je trošku
prudší povahy a někdy mi to na tréninku i během zápasu dá pořádně sežrat, ale
dá se to přechodit :-))

Jaký je největší rozdíl mezi fotbalem v mládežnických kategoriích a fotbalem dospělých? V mládežnických kategoriích byl fotbal techničtější, každý si s míčem víc hrál, mazlil a
nehrálo se tolik do těla, kdežto v dospělým fotbale, jakmile člověk udělá o dotek s míčem navíc, tak
ho někdo hnedka "přepálí" a je bez míče, takže určitě největší rozdíl vidím v osobních soubojích

Jak hodnotíš úroveň okresního přeboru? Úroveň není vůbec špatná a některé týmy měly moc šikovný
kluky. Přesto si myslím, že náš tým má o stupínek výš :-)

A na závěr otázka, která určitě bude zajímat spoustu fanoušků - kde bys chtěl pokračovat
v kariéře?
Na jaře vidím svou kariéru v dresu Hostima, jak na konci soutěže budeme slavit postup :-).
V budoucnu bych se ale ještě chtěl aspoň na sezonu podívat do vyšší soutěže

Je někdo, kdo ti v kariéře hodně pomohl? Nejvíc mi v kariéře rozhodně pomohl taťka,
kterej se jezdil dívat na všechny moje zápasy a dal mi spoustu rad, za což mu
chci poděkovat. Ještě chci zmínit pana trenéra Dudu, byl to nejlepší trenér, co
mě vedl, za celou dobu co fotbal hraju.