Na slovíčko s fotbalistou... Vladimír Lengál

25.11.2015 09:33

Dnešní díl je tak trochu o "Na slovíčko se sportovcem...". Laďa je všestraně zaměřený a kromě fotbalu se věnuje také hokeji a hlavně boxu. Že mu ani míč nepřekáží nám už několikrát dokázal a věřím, že ještě dlouho dokazovat bude. Jelikož ale zítra začíná přímo ve Znojmě mistrovství ČR v boxu, zeptali jsme se i tímto směrem. Tak Laďo, hodně štěstí a vám příjemné počtení:


Jméno: Vladimír Lengál

Oblíbený post: krajní záloha

Jaký je tvůjfotbalový životopis:Jako malý jsem začal v přípravce tehdy ještě Rudé
Hvězdy Znojmo, později jsem přesedlal na hokej. K fotbalu jsem se vrátil
opět do Znojma, již SC Znojmo do mladšího dorostu, kde jsem hrál druhou ligu,
v té době jsem hrál i za starší dorost krajský přebor. Fotbal jsem měl
jako doplňkový sport k hokeji, takže jsem chodil většinou jen na zápasy.
K fotbalu jsem se vrátil, až v Hostimi.

Co máš na fotbalu nejradši: kolektivnost, tvořivost

Jaký je tvůj největší fotbalový úspěch: Úspěch nemám, spíš takovou perličku. Když jsme hráli
s 1.FCBrno B, tuším rok 2006, vymotal jsem kluka jménem Josef Šural,
nasadil jsem mu jesle, nahrál jsem Jirkovi Zifčákovi a ten dal gól. Šural je
teď v české reprezentaci a hraje za FC Slovan Liberec. Myslím si, že jsme
prohráli 9-1, ale přesně si to nepamatuji :-).

Fotbalový vzor: Diego Maradona, Pelé

S kým by sis chtěl zahrát v jednom týmu: S Martinem, nebo Jirkou Zifčákem,
jsou to moji kamarádi a fotbalisti z dětství.

Oblíbená barva dresu: nemám

Čeho bys chtěl s naším týmem dosáhnout: Hrát technický, pohledný fotbal, pro radost.

Na kterého bývalého spoluhráče nejraději vzpomínáš: Z mládežnických kategorií Tomáš "Dumbo"
Lukáš a z Hostimi na Jirku Řeřuchu, ale on už asi zase začal, tak zase zapomenu :-)).

Co říkáš na peníze ve fotbale: Nic, žádné nemám :-)

Další koníčky kromě fotbalu:Žena, bojové sporty.

Oblíbený tým, kterému fandíš: Dřív to byla Sparta Praha, teď asi nemám. Ano mám, fandím 1.SC
Znojmu, čas mi bohužel nedovoluje chodit na zápasy, takže nejsem v obraze.

Oblíbené jídlo: švestkový knedlíky

Oblíbené pití: voda

Oblíbený film: Krvavý sport

Oblíbená hudba:Vše, kromě vážné hudby, Miky Mora, Moloch Vlavo.

Oblíbená značka kopaček: nemám

Oblíbená značka aut: BMW

Kdo je v týmu největším bavičem:Peťa Moškvan a Moris.

Kdo je v týmu největší manekýn: Peťa Kunst (jeho vytetovaná hvězdička na ruce mě
fascinuje) :-))

Kdo je v týmu největší tvrďák: trenér Peťa Kunst

Kdo je v týmu největší rejpal: Jožin :-)

Kdo je v týmu největší kalič a naopak největší abstinent: Moris a Marťa Kabelka

Jak hodnotíš průběh letošní sezóny 2015/2016: nádhera

Co bys rád v Hostimě změnil: Určitě sestavu, měl bych hrát od začátku :-)))

Jak hodnotíš fanoušky našeho týmu a co bys jim chtěl vzkázat: Jsou skvělí, patří jim velký dík.
Pěkně se před nimi hraje a oceňuji jejich čas a podporu na domácích a hlavně
venkovních utkáních. Vzkázal bych jim, ať vydrží co nejdéle, je to super!

 

+ 5 speciálních
otázek:

Vidíš velký rozdíl
v přístupu mezi individuálními a kolektivními sporty?

Ano rozdíl je velký. V individuálním sportu není komu
nahrát a každý je sám za sebe. Kdo by chtěl polemizovat, doporučuji si vyzkoušet
na vlastní kůži.

Jak vzpomínáš na společné zápasy v našem dresu s Bezvičem (Tomáš Bezvoda - pozn. red.)?

Vzpomínám rád. Škoda, že se nám Tomáše nepodařilo v týmu udržet, určitě by se bylo na co koukat. Na druhou stranu Tomáše chápu, bojí se zranění.

Je pro tebe těžké, že tě vede trenérský tým, ve kterém máš svého oblíbeného švagra :-)?

Není, respektuji ho.

Je fotbal dobrý doplňkový sport k boxu? Pomáhá ti nějak v tréninku?

Fotbal mi k boxu pomáhá zvyšovat fyzický fond. Zejména
rozvíjím vytrvalostní a rychlostní přípravu. Dříve jsem chodil každou
neděli běhat, moc mě to samotného nebavilo, občas se mnou chodili kamarádi, co
hrají fotbal a chtěli pro sebe dělat něco navíc, teď už chodím o víkendu na
fotbal a honím se za balonem a to mě baví mnohem víc. Takže mi moc fotbal v
přípravě pomáhá dost!

Kdytě můžeme na mistrovství České republiky v boxu, které se koná ve Znojmě
vidět naživo - pozvi své fanoušky. 

Mistrovtví republiky v boxu mužů a žen 2015 začíná ve ČTVRTEK 26.11. od 15h - vylučovací boje, PÁTEK 27.
11. od 14h - semifinálové boje, SOBOTA 28.11. od 17h - finálový galavečer.
Systém boje je vyřazovací, vyhraješ jdeš dál, prohraješ končíš. Mám jasné cíle,
vyhrát vše :). Losuje se ve čtvrtek ráno, takže mohu jen přiblížit, že boxovat
budu ve čtvrtek někdy v podvečer. Zároveň bych rád pozval všechny, kteří mi
fandí a podporují mě. Touto cestou jim zároveň děkuji a vážím si jejich
podpory.